dinsdag 4 januari 2011

Welkom op mijn blog!

Mijn naam is Jessica Van Dooren. Ik studeer voor leerkracht lager onderwijs in Vorselaar en zit nu in mijn laatste jaar. Ik heb de kans gekregen om stage te gaan geven in een ontwikkelingsland en koos bij deze voor Kenia. Ik ga dit natuurlijk niet alleen doen, er zijn nog 8 andere meisjes die samen met mij naar daar trekken. Samen gaan we daar les geven in een schooltje van Rainbow4kids.

Ik vertrek op zondag 6 februari hier in Zaventem en kom aan op maandag 7 februari op de vlieghaven van Mombasa.  Ik vertrek daar terug op vrijdag 29 april, maar kom pas de dag nadien in BelgiĆ« aan. Dus nog een dikke maand en ik vertrek!

Nog wat praktische info: Je kan mijn 'avonturen' :) steeds volgen op deze blog. Het zou wel eens kunnen dat je enkele dagen niet hoort. Geen paniek dan! Het internet kan af en toe wel eens uitvallen, net als de stroom.

Zo, dit was mijn eerste bericht.
Nu verder leren voor de examens, examens doen en ... vertrekken!

1 opmerking:

  1. WELKOM...KARIBU.... Wij zullen er alles aan doen zodat je met positieve en unieke ervaringen terug naar Belgiƫ kan gaan!!!! mama rainbow

    BeantwoordenVerwijderen